Dag 2 Curaçao (zondag)

23 december 2018 - Willemstad, Curaçao

Vandaag worden we om 08:45 uur opgehaald door Julian om de auto in ontvangst te nemen.

We zaten al vroeg aan de koffie. Het bleek 3 uur 's nachts te zijn ( 8 uur Nederlandse tijd hahaha) dus toch maar weer ff naar bed.

Om 08:30 uur werden we opgehaald door Julian bij wie we de auto gehuurd hebben. Alles verloop goed. We hadden vanmorgen regen en niet zo'n klein beetje ook.

Bij "van den Tweel" boodschappen gedaan. Dit bleek een grote Albert Heijn te zijn. Ze hadden werkelijk alles wat een XXL Albert Heijn in Nederland ook heeft. Uiteraard hebben we ten opzichte van een lokale supermarkt teveel betaald.

Vanwege het slechte weer zijn we met de auto wezen touren. Eerst naar Jan Thiel en vervolgens Mambo Beach. Hier komen de Nederlanders massaal naar toe.

Daarna zijn we over de Juliana brug naar het westen van het eiland gereden en kwamen aan bij Playa Kalki. Lekker gezwommen en op een mooi strand gelegen. Bitterballengarnituurtje genomen.

'S avonds Willemstad in geweest en bij de pontbrug wat gegeten en gedronken.

Om 19:30 hebben we nog een afzakkertje genomen op ons terras. Daarna met een tevreden gevoel gaan slapen (toch nog een beetje last van een jetlag. In Nederland is het nu 00:30 uur.