Tenerife (zaterdag 23 februari 2019)

23 februari 2019 - Düsseldorf, Duitsland

Vannacht om 00.00 uur opgestaan. Na een bak koffie zijn we om 1.00 uur ichting Düsseldorf vertrokken en rond 2.30 uur kwamen we aan op de parkeerplaats. We konden gelijk in de shuttlebus stappen richting vliegveld en kwamen natuurlijk veel te vroeg aan op de Airport. Precies om 4.00 uur (Deutsche punktlichkeit) ging de security open. Om 6.00 uur vertrokken we en we kwamen om 10.40 lokale tijd aan. Na de aankomst de auto opgehaald bij Goldcar en natuurlijk krijg je het gevoel dat je een poot uitgedraaid wordt.

Tegen 12 uur kwamen we aan bij ons huisje en we werden hartelijk ontvingen door Emilio die ons van alles en nog wat uitlegde (over het eiland).

Na de koffers te hebben uitgepakt zijn we naar de supermarkt gegaan.

Al vroeg in de namiddag ging de bbq aan en hebben we lekkere tonijn gegeten met stukjes varkenshaas.

Uiteindelijk lagen we vroeg op bed. We hadden per slot van rekening bijna een nacht overgeslagen.